نیستم تا اشکهایت را پاک کنم...

رزسفید
نیستم تا اشکهایت را پاک کنم...
ن : آریا ت : سه شنبه 28 آبان 1392 ز : 10:58 | +

   آن هنـــــــــــــــگام

     که اشـــــــــــکهایت بودند و من نبودم

       که با دستــــــــــــــــهایم پاک کنم

             آنها را

         اینــــــــــجا

               من بــــــــارانو

           زمزمه می کردم

        آه...... عـــــــــــزیزدلم نمیدانی...

              چگــــــــــونه

          قـــطرات بــــــــاران بر سرم می ریخت

             قطــــــرات اشکهای تو...

          



نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت12:15---6 آذر 1392
دفترم را می گذارم مقابلم...



آهنگ وبت شده موزیک خلوت سه نفره مان ...



من ...



دفترم ...



و نبودنت ...



ورقش می زنم ...



از "بودن" گفتم ...



از حضوری متفاوت در زندگی ام ..



از دوست داشتن ...



از حس شیرین جاری شدنت در لحظه هایم!!!



ورق می زنم ...



دقایقی که می توانست ساده باشد ... ساده بگذرد ...



اما "بودن " تو نگذاشت ... زیبایشان کرد ... ماندگارشان کرد ...



زیبا گذشتند!!!



ورق می زنم ...



صدا زدن هایمان ... آن "م" های مالکیت ...



حتی عاشقانه هایم نیز تو را فریاد می زنند ...



ببین ...



نامت را می گویم ... در سطر سطر خاطراتم حک شده !!!



ورق می زنم ...



سخت است نداشتنت ...



باور کن بلد نیستم نداشته باشم تو را ...



چقدر " ای کاش " لحظه هایم را پُر کرده !!!



ورق می زنم باز هم ...



- یک تصویر ذهنی زیبا. انگاری یک شروع دوباره اس.



یک آغوش گرم با طعم محبت و آرامش.



یک بوسه که پُر بود از دوست داشتن



و دوست داشته شدن. دو نگاه و لبخندهای دمادم ...



- کاش این "بودن" ابدی بود. خیلی دلم برای خودمون می سوزه ...



دفترم را می بندم ... در آغوشش می گیرم ...



و اشک هایی که بر گونه ام روان می شوند ...



سهم ما ... "من" و "تو" ...



خیلی خیلی بیشتر بود ...



افسوس ...
پاسخ:سهم ما این است سهم ما این است سهم ما گرفتن دستهای هم است .....سهم ما بوسه های گرم شبانه است... دوووووووووست دارم عشـــــــــــق من...


mar♥jan
ساعت14:01---29 آبان 1392
اگه میگم عاشقتم. اگه میگم زندگی رو فقط با تو میخوام .اگه میگم مهربونی .عاشقی.ماهی بدون که اشتباه نمیکنم.

تو خوبی و من واقعا از این همه خوبیه تو شرمنده ام.تو مهربونی و من مسحور همین احساساتتم .تو پاکی. واقعا پاک.

وقتی حتی یه جمله از عشقتو میگی خودم و تو نهایت اسمونا میبینم .پس ببین الان چه حالی دارم ...

من خوشبختم .نمیدونم چجوری باید تشکر کنم.تشکر از خدا .واسه اینکه تو رو تو قلب من گذاشته.و واقعا ناتوانم از تشکر.
پاسخ:عشــــــــــــــــق من.....................


mar♥jan
ساعت13:58---29 آبان 1392
دیگر اشکی نخواهم ریخت که نبض احساست زیر آن خیس شود...

بر سر و روی تو باید نور مهتاب بپاشد، نه اشک حسرت من...

عاشقانه میخواهمت
پاسخ:....................عشــــــــق من منم میخوامت خیلی میخوامت...


mar♥jan
ساعت13:51---29 آبان 1392
کار امروز نیست که بغض میکنم... به حرف هایی که نمی فهممشان...

لج میکنم با خاطره هایی که نمی خواهمشان...و میشکنم....!!!

زیر بار نگاه هایی که نمی شناسمشان....

تومیدانی چرا فاصله این همه دوره....

و گریه این همه فراوان و خانه این همه سوت و کور است...

از من نپرس...من سال هاست تنها چشمان تو را میخوانم....

با من از دریا...از باران...از خواب خوش کبوتران مهاجر....

با من از هر أنچه در سینه داری سخن بگو...

من نیز برایت خواهم گفت: ...از دل بی قرار و پای جامانده در راه و...

خواب های بی تو کابوس... و هرانچه در سینه دارم...

خواهم گفت....عطر دریا در کوچه میپیچد...

می فهمم امده ای... و اعتراف خواهم کرد...

اعتراف به دوست داشتنت...
پاسخ:در سینه ام دلی دارم همچو اتاقم که تنها یه پنجره دارد تنک ماهی ام هم فقط یه ماهی دارد تو بااااید بدونی مرجانکم دلم فقط یه صاحب دارد...


mar♥jan
ساعت13:46---29 آبان 1392
اشک ها قطره نیستند!بلکه کلماتی هستند که می افتند...

فقط به خاطر اینکه؛پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد...!!!
پاسخ:کلماتت تو قلبم لونه دارن عزیزدلم و اشکات چشای منو خیس میکنن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعر، عکس، ،
:: برچسب‌ها: اشکهای تو, باران, زمزمه کردن,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by avinnaz
This Template By Theme-Designer.Com